Huller om buller.

Anna, tro mig, jag skämt nå otroligt!
Sorry, babe.

OM det var svettigt i natt, då!
Fick så lov att sova i husvagnen med Carro eftersom det är fullt hus här hemma på Målda.
Somnade 7.30, vaknade två timmar senare av att jag dog.
Seriöst, jag dog av svett.
Så då klev jag upp och gick in i huset.
Rätt gjort, för här inne är det 40 grader kallare.

Snart åker jag och Carro till Sörforsa för att hämta lilla farmor.
Sedan lite nödvändigheter som behövs för imorgon.
Blommor och sånt.
Sedan blir det väl förmodligen till att hjälpa till med diverse saker så inte Helén dör av hjärtklappning på grund av stressen. Stackars brud.

Jag sitter och myser med MIN hund Hjördis.
Det äger!

Nu drar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0