Just, ja!

Glömde visa er hur jag sover på nätterna nu för tiden.
Det är kanske lite rörigt.
Men, så här är det!
Hjördis ligger alltså längst in till väggen, vid min höft, Tochi (eller hur fan han stavar sitt namn, då han inte kan stava så får det bli så) ligger nere vid fötterna, Kosmos, min svarta katt, ligger på huvudkudden intill väggen, och sist men inte minst så ligger Gismo på högersida, tätt intill mig, helst ihopkrupen medan jag håller om honom.
Wöööööööw, tänker ni, vilken jävla idiot! Ja, ja, må så vara. Men jag får närhet iaf, HA! in your face.


Det bör kanske tilläggas att jag har en säng som är 90 cm.

Kommentarer
Postat av: carro

va bra :D okej nää inget speciellt :P

2009-07-11 @ 22:35:47
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: Helén å pappa

Meeeen lill-Hjördis..... söt hon e.... du glömde tillägga att Hjördis på dessa 90 cm säng använder ca 70 cm till snurrutrymme när hon ska sova.... he he

2009-07-12 @ 20:44:49
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0