Mon cher

Jag har, som vanligt, inget att berätta.
Så jag gör som jag alltid gör, tar upp onödig plats på internääääätet.

Sitter och förfäras över hur jävliga mina naglar ser ut.
Tur som fan att jag ska till Bobbi och fixa dom imorgon.
Ska även klippa håret, något som jag hatar att göra, men måste ändå.
Får alltid skäll när jag pallrar mig iväg till en frisör, för att det tar för lång tid mellan gångerna, tycker dom.
Det tycker inte jag. Borde räcka med en gång per år, absolut max.

Sitter för tillfället och pratar med Annsingen om värdsliga saker, som vanligt.
Om hur kär jag är.
Och sånt jox.

Fick några sms igår. Blev chockad, men glad också.
Så där otippat.
Typ lika otippat som att jag träffade Elin idag.

Nu, så. Får det vara nog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla klippa sig då. sist jag var till frissan var typ i oktober förra året. SÅ JÄLA ONÖDIGT LIKSOM

2009-07-21 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0