Stolthet och ingen fördom.

Ååååååååh, neeeeeeeeeeeeeeeej!
Det är så synd om Annsingen nu när mitt liv är tillräckligt bra för att jag ska slippa behöva sitta vid datorn hela tiden för att ha något att göra ;).
Annsingen, vi älskar varandra, så därför föreslår jag telepati?
Det kanske fungerar.

Babbo, soppan blev kanoners!
Men kan det bli annat när jag är jag som lagar och Babbo som hjälper till?
Nej. Punkt slut.

Nu på förmiddagen så åkte jag hem till Vällingby, hämtade min post och sånt.
Ska tillbaka in till stan tills han har slutat.
Åka och bada eller picknicka.
Sött, va?
Äsch! I know.

Såg att det är sjukligt många äckliga bilder på mig på fb sen i helgen.
Det gillar vi inte. Som tur var dom fulaste (fullaste) bilderna inte taggade.
Vi låter det vara så.

Fixa frippan och försöka äta nå.

Kärlek till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0