skitsnack m.m.

jag var ju tillbaka till sjukhuset igår. där sas inte mycket som skulle kunna hjälpa mig. satt och pratade med en neurolog, som jag mot slutet ville spotta i ansikte och fista. hon började prata om indraget körkort och ryggmärgsprov. dra åt helvete, tänkte jag i mitt stïlla sinne.
men, men. det är som vanligt. jag hatar sjukvården mer än någonsin och vill aldrig mer ha något med dem att göra.
dock så måste jag det. men jag VILL INTE!
blev iaf utskriven. men ska sjukskriva mig resten av veckan eftersom jag mår som en överkörd kattunge och tycker jävligt synd om mig själv. sådetså.
så jag åker hem till bollnäs/västerlima på torsdag och umgås med kärt folk.
trevligt, mysigt och älskvärt.

igår var jag med håkan, surprise? neh.
vi var och käkade pirre. gick och köpte ships och dricka sedan satt vi och tittade på tv hela kvällen. det var både trevligt och mysigt.

nu ska jag och carro gå iväg och köpa klänningar som vi ska ha på bröllopet, och ska jag införskaffa ett minneskort till min asgrymma mobil.


någon som är alldeles underbar är cityrillish, jag testar jag också om det nicket funkar, han är väl fantatisk?
det bör sägas så att alla förstår det att en sån kär vän som han är får man inte många av.
honom älskar jag, och värderar väldigt högt.
älskar alla andra mina vänner också, så ingen bör känna sig utelämnad.
men ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: Elin

ihihi, vad roligt att du kommer hem :) <33333

2009-03-17 @ 18:13:40
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0