Ingen rubrik idag

Det är min blogg och jag skriver vad jag vill, och nu ska jag skriva om hur synd jag tycker om mig själv. Det är så att eftersom min kropp tillhör en 78-åring så har jag reumatism. Så idag satt jag på toaletten och grinade, på jobbet, för att jag har så otroligt jävla ont i händerna så jag vill dö.
Jag tycker synd om mig själv, och nu är det sagt.
Plus att jag har ont i hjärtat och huvudet.

Över till annat skit som jag känner för att prata om.
Jag vill ge en guldstjärna i himmelen till damen i hammarby sjöstad som ringde mig för någon dag sen och sa att hon hade min plånbok, underbara människa.
Samt en guldstjärna till busschaffisen som väntade på mig innan hon åkte ifrån hållplatsen, sånt blir man lycklig av. Annat än jävla piss-sl brukar göra, dom verkar finnas till för att göra mitt liv till ett helvete. Men hon var mysig.

Idag har jag jobbat, har varit ganska mysigt, men samtidigt jobbigt.
Så jävla glad över att jag är ledig imorgon, jag ska inte göra ett endaste dugg imorgon - förutom att vakna.
Ligga hemma i soffan och svettas hela dagen, på sin höjd gå ner till favvoturken och köpa snus, men sen får det vara nog på håll-i-gånget.

Nu ska jag dricka öl och dö lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0