Bollnäs <3

Intervjun är nu avklarad och jag tror att det gick ganska bra. Det var många som var där så det gick ganska fort. Det hela slutade iaf med att vi satt och pratade om Bollnäs och folk därifrån, ägaren var nämligen släkt med en Bollnäskille som bor granne med oss och som käresta är kompis med. Kontakter är toppen! Bollnäs är toppen!
Det var 30 stycken som hade varit på intervju och dom flesta hade redan jobbat i butik, vilket var kravet och vilket jag inte har gjort. Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!
UNDERBAR butik med det mest vackraste skorna jag har sett i hela mitt liv. Såg ett par älsklingar som jag vill ha, dock kostade dom 3800kr, så får se hur det blir. Personalrabatt?

Pratade lite löst med MysMalin om en weekendresa i januari.
Hittade en lämplig till London som skulle vara alldeles underbar.
Så det är något att satsa på nu.


Alla håller tummarna att damen ringer mig imorgon så jag får provjobba på lördag och blir den bäste anställde den butiken har haft.
Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0