God morgon, gott folk!

Välkommen till min morgon med tvättstugan!
Stig på.
Det är som så, att käresta har bestämt att vi ska tvätta med tvåveckors mellanrum, för att det inte ska bli för mycket och för jobbigt varje gång man tvättar. Är det inte lite roligt att det är jag som tvättar varje gång då? Han tycker det är för jobbigt, därför ska vi tvätta oftare - även fast det var två månader sen han tvättade sist.
Kan inte bestämma om det är snällt eller drygt av honom.
Om han gör det av medkänsla eller bara för att jag ska göra mer saker i hemmet.

Har egentligen mycket att prata om, men kan sprida ut det i olika inlägg ist för ett superduper långt.
Det börjar bli lite stress över att vi blir av med lägenheten, nästa vecka ska hantverkare komma hit och fixa element och så - och då får inte jag vara hemma.
Så jävla drygt med det här.
Ett förstahandskontrakt som någon sitter och trycker på i onödan?
Ge mig, vettja!

Ta hand om tvätthelvetet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0