Vad gör du med din måndagmorgon?

Fytusan, vad jag har tråkigt.
Fick upp seghunden och tog en långpromenad. Beach -10. Hahahha!
Nu sitter jag i soffan, dricker kaffe och slösurfar.
Egentligen ska jag göra klart matteläxan som ska in idag, men jag orkar inte riktigt än.
Det blir nog en långdusch snart.
Sedan ska jag plugga, plugga, plugga. ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH. Trökigt.

För övrigt så tog jag hand om vår fyradagarsdisk igår, även fast det var kärestas tur - men i return så måste han göra mig två tjänster denna vecka. Tjänst # 1 är att under fyra dagar så ska han plocka undan precis allt som han tar fram, inkluderat kläderna han slänger av sig på kvällen.
Han började med att låta en påsa ligga på köksbordet i 40 min innan jag fick säga åt honom.
Men det här kommer bli en bra vecka! Lugn vecka, för nu har jag inget att städa längre.
Härligt.

Nu ska jag fortsätta att låta bli att göra allt viktigt som jag måste egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0