Bakis, någon?

Helgen har varit fulländad, på alkoholens planhalva.
Fredagen var väl ganska vild och rolig.
Mådde mindrebrapå lördagen. Var fortfarande bakis på kvällen vid 22.00, så det gick inte så jävla bra att dricka äckligt vin som jag var tvungen att spä ut med sprite. Inte det bästa jag varit med om.
Och så jävla mycket folk som var ute på parken igår har jag tamme fan aldrig sett i Bollnäs.
Man kom fan inte ens fram.
Jag och Emelie drog igång en What-uuuuuuuuup-tävling, i andan av Barney Stinson. Vi skulle what-upa främlingar och fick en poäng för varje high-five.
Jag vann, så klart.
Jag ägde what-uuuuuuuuup.
Emelie blev lite sur, så hon la sig.
WHAT UUUUUUUUP?!

Drog på en s.k. efterfest hos Peo.
Roligt med sånt.
Bollnäs äger.

Nu ska vi äta sedan åker jag tillbaka till Sthlm igen.
Bilder kommer inom kort, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0