En dag på jobbet.

Dagen har varit en av de jobbigaste dagarna på jobbet hittills.
Har blivit utskälld flertal gånger. Don´t get me wrong, jobbar man på Telia är det ingen som tycker om en, och har jag eller någon annan i butiken gjort fel så tar jag emot en utskällning och bryr mig inte mer om det.
Men idag skrek och gormade, slogs i luften och var allmänt grinig, en tant åt mig för hennes gubbe inte hade säkerhetskopiera sin iPhone innan uppdatering (allt på luren är borta) och för att han inte hade en e-postadress.
Samt en kund som fick dubbla budskap från mig och kundtjänst, jag hade rätt info, och hon skrek och gormade om att jag skulle ringa upp dom och skälla ut dom.
Matt i kroppen och allmänt less på folk som är negativa åt allt och alla.
Vad får man ut av att skälla ut någon bakom disken?
Vad krävs av en människa innan man gör det?
Sådana människor, sura och dumma, tycker jag inte om, och jag förstår inte hur de ens vågar öppna käften och bete sig illa mot någon som inte ens har med saken att göra egentligen.
Ibland tappar man hoppet om mänskligheten, iaf om det svenska folket. Majoriteten är griniga, och det tycker jag inte om alls.

To top it of så trodde min chef att jag var lesbisk.

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Lesbisk? Hur fick han för sig det?

Det är jobbigt med såna yrken. Jag har haft de flesta. Huga.

2010-07-13 @ 13:59:00
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Bloggaaah

Emma; hon trodde det för jag sa åt en annan kille i butiken att sluta prata om mina kläder, det tog hon som att jag inte ville ha komplimanger från killar för jag var lesbo.

2010-07-13 @ 19:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0