O-o-o-o-o-onsdag av rang.

Idag har jag varit en liten praktikant på Bagarmossens veterinärstation.
Om det ägde? Ajjemen.
Om jag ska dit igen? Ajjemen!
Om jag ska fixa min jävla utbildning nån gång? Ajjemen, och kanske till och med i Australien.
VILKA PLANER! VILKEN TJEJ! Nån som vill ta på mig?
Förstod väl det.

Annars är allt sig likt.
Förutom det faktum att jag funderar starkt på att skriva en bok.
Det verkar väl väldigt far out eller hard to get (vad säger kommentatorn till pappas insändare om det här?) men det skulle äga som in i hell. Bara själva grejen att skriva på en bok värmer mitt lilla hjärta.
Det skulle inte gå bra, men något att skriva i dagboken iaf.
"Kära dagbok. Idag blev jag äntligen klar med min bok."
Kung.

Med det sagt så ska jag lägga mig och fundera över de världsliga saker som upptar mina tankar varje vaken minut, nämligen - varför karlar är svin.
Som jag sa tidigare, har ni några tips om det så är det bara att mejla in till redaktionen på [email protected], eller SMSa på 0722498899.
Alla tips är av värde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0