Fortfarande? Really?

Jävla skitblogg att strula. Mycket irriterande

Igår var vi och åt på Prime, Chris restaurang. Måste säga att Jace gjorde ett bra jävla jobb med att göra vegankäk. Även fast jag inte fick nån dessert. Däremot så gjorde Timo en jäger redbull- sorbet som var fantastisk! Tysken i honom kom fram.
Annars så har jag kommit fram till att jag ska försöka dricka mindre alkohol i form av sprit och whiskey. Vin också för den delen. Öl framför allt.
Blir så ohöggligt bakis nu för tiden (läs åldern) så det är inte roligt längre. Drack inte ens två glas vin och en öl igår och nu vill jag bara spy.
Mycket trist.

Annars är det som vanligt, jobbar och gör inte så mycket mer än att försöka spara pengar. Vilket går sådär när man är i ett svindyrt land! Pissaussie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0