ännu en gång

grundlig resumé av lördagen;
gårdagen är avklarad, och är inte allt för bakis idag.
var en mkt rolig kväll som börjades hos malin med sjukt mkt alkohol.
det enda rätta för tillfället.
åkte ner till stan runt 12 tiden för att inta tranan.
även lyckat där.

var hemma runt 3, med en överaskning :).
somnade runt 9-tiden, var så sjukt pigg så jag kunde inte somna.
klev upp vid 12, kokade kaffe.
skulle plugga geografi, eftersom jag har prov imorgon.

blev dock inte så när jag gick och la mig framför tv.
och här sitter jag nu, som så många gånger förr.
så, jag har bestämt mig, jag skiter i att plugga och så tar jag provet som det blir imorgon.
förhoppningsvis så blir det godkänt iaf.

trevligt sällskap, som vanligt, helnöjd.

väntar på att malin ska sluta jobba nu så vi kan snacka lite skit om gårdagen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0