bakis&skakis

fyfan för denna dag.
pappa ringde mig kl 9 imorse och sa att vi skulle åka.
så då var det bara att hoppa in i duschen och klä på sig snabbt.
mådde ganska bra då.
men sen jävlar när vi kom fram till gävle, bakis som fan, skakade i hela kroppen och hade spyan uppe i halsen.
jäävlar vilken bakissläng jag fick!
dom två gick på ikea och jag skulle shoppa lite.
så sjukt mkt folk, så jag gick in på carlings tog en t-shirt och en skjorta och gick dirr till kassan och betalade.
sen fick det lov att vara nog, palla inge mer.

som ni kanske märker så hade jag kul igår :).
var här hemma på förfest, sen drog vi till tranan.
mycket folk, så det var sjukt svettigt där inne.
jag och bettan shakade ass som fan.
och denna gång skämde jag inte ut mig lika mkt som sist :).

får se hur det blir ikväll, bettan vill ut igen men jag är lite osäker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0