det är så de är

att nu i skolan, när det är mkt grejer att göra.
hinner jag inte sitta vid datorn varje dag, och skriva om mitt verkligt spännande liv.
och det är väl tråkigt för er?
men dessto roligare för mig när jag faktiskt pluggar på ett prov som kommer.
jag har märkt att jag får bättre betyg då :).

senaste provet med Ulla, massmedia samC blev hon sur på mig.
jajo, med all förståelse då jag nästan inte hade några rätt alls.
men vafan, jag har en svacka som har brett ut sig i över 2 månader.
så jag förväntar mig inget hopp och skrik över nationella resultaten direkt.

Idag är det lördag, för er som missat det, och det betyder utgång i bollnäs.
och det görs på rätt och bäst sätt med förfest hemma hos malin, men
lite snusksnack och öl, martini, cider och sprit.
jag återkommer förmodligen imorgon med en uppdatering om kvällen.
men med tanke på att jag har ett prov på måndag morgon som jag började plugga till imorgon,
är chansen inte så stor. men det är inte defitivt.
man vet aldrig med sånna här saker.

synd om pappsen är det med.
hoppas han lyckas dra sig från hotellrummet snart,
så han kommer hem igen.
jag håller högertumme.

och nu, gott folk, ska jag lära mig lite mer om vulkaner och jordbävningar.
spänningen är, som ni märker, olidilig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggtävla!
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-15 @ 14:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0