gårdagen!

julafton var hur mysig som helst här hemma.
började med att jag och siv gjorde iordning maten medan pappa var och tomtade.
sedan käkade vi, öppnade julklappar och tittade på allt bra som var på tv :).
mycket mysigt.

sen gick jag och mötte malin och markus, båda var ungefär lika full :).
jag och malin gick hem, drack vin och öl och sjöng med när pappa spelade gitarr.

sedan drog vi iväg på fest på gärdet.
trevligt där med tills malin gjorde en SP.
så då drog vi hem.



såhär morgonen efter skäms jag som ett as.
blev för mkt igår igen.
men vafan :).
man lever bara en gång som jag sa till pappa igår.

ner till pappa o siv för att käka köttbullar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0