going down

en sån här vanlig dag igen.
även en vanlig hemmakväll igår med tv hela natten och gourmémat - Billys panpizza.
fina grejer det.

ikväll kommer carro hem :).
ska bli mysigt med lite sällskap här uppe igen.
får aldrig nog av närhet! (eller?)

imorgon blir det gävle med carro och malin, då blir det galet mkt kläder som ska köpas.
sedan på kvällen blir det förmodligen utgång. pappa tyckte det var knepigt att jag inte skulle ut även ikväll.
men dom har ju stängt ju. :)

myspys på nyår blir det också.
vara hemma hos malin, laga mat och spela spel. och dricka sprit, vin och öl så in i hell!
är ju nästan så man längtar detta år.
inget total fiasko som alla andra år. bra det.

nu ska jag göra det jag är bäst på; ingenting.



Kommentarer
Postat av: Din kung.

Du glömde mig. som vanligt. förstår du inte hur ledsen jag blir? JAG SKA OCKSÅ MED TILL GÄVLE!!!! hälsa din kära syster :)

2007-12-29 @ 00:50:25
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0