julefröjd, eller?

eftersom mina föräldrar är skilda, så firar jag varannan jul lite här och där.
och detta år är det pappis tur, så idag blir det mys hemma.
Pappsen ringde och väckte mig vid 8-tiden imorse och önskade sin vän en god jul :).
mycket mysigt.
sedan någon minut efter så ringde mamma och var skitförbannad, kors i taket,
då var det självklart krångel nere i småland.
det var någon som var sur och det var en annan liten pojke som hade en vuxen flickvän.
det är så typiska svenssson-jul där nere så det finns inte.

men snart kommer pappa och farmor, och det betyder att jag måste städa här uppe
så inte farmor blir helt galen.

julstök hela dagen, kalle anka och julmat, samt presenter :).
sedan blir det förmodligen massa jävla öldrickandes med malin.
detta kommer verkligen bli en bra jul :).

God jul mina vänner och ovänner! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

God jul :D

2007-12-24 @ 12:14:13
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Annsingen

God Jul!

2007-12-24 @ 12:14:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0