Not that kind of girl

Rille är väl ändå bra söt han.
nu är han lite orlig för mig tror jag, sa nyss att jag inte fick åka till Kenya för det är uppror där.
gulligt :). men till mitt försvar, så är det jämt massa tjaffs i Afrika.
och jag tänker åka iaf, men rille lung, vi kommer ses igen ;).

idag har jag varit och handlat med Malin.
vi hade dock inte inköpslistan med oss, så om vi glömde något så får det vara så!
kommer nog bli himlans mysigt ikväll.
total bojkottar alla fester och är hemma ist!
känns helt rätt, massa äckelfester bara. FY!

Jag ska golva skiten ur alla på TP sen iaf.
och belive me, det kommer jag göra också! :)
sen planerar jag på världens nyårspuss på malin, eller elin kanske?
får se vem som hamnar i skottzonen. dom har tur dom tjejerna :).

festen naklas, hem till malin och laga mat nu.
Gott nytt på er alla, hoppas alla får en asbra kväll!
kärlek till folket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0