onödigt skrivande

egentligen borde jag inte sitta här och hänga, utan sitta och skriva ett antal olika skolprojekt.
men icke! finns ingen ork kvar i denna kropp.
kanske ska gå ner och hyra film så jag kan skriva filmanalysen. får se hur det blir.

hade nationella muntligt idag, jag total rockade anna lisas värld!
jag e best.

intervju för balkommitén var det också, tog på mig glasögona för att se lite smart ut.
tror dom gjorde susen.
Rasmus tyckte dom var lite lugnande för nationella, så han fick lov att låna dom hela dagen.
bra för han.

ne, om man ska ta och sätta igång och plugga till prov och skriva lite uppsatser.
låter som en mindre bra idé, men vafan man gör det man måste.


Kommentarer
Postat av: Prinsessan av Sylt

hey gay! ^^ gör som jag, skit i att plugga. det är så befriande.

2007-12-05 @ 21:12:48
URL: http://styggsylt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0