right

har sett en av julens mysfilmer, som man egentligen inte alls ska se.
blir tok kär på en gång, och det slutar varje gång att jag sitter och kramas med katterna och känner mig ensam.
som tur är har jag malin på andra änden telefon som delar mina känslor :).

helgen i sthlm är avklarad.
har tagit en del vaccinationer, tillbaka den 4 jan igen för att fylla i resten.
lätt kirrat.
var ut till solna för att träffa på det lilla undret vid namn Elma.
lisas minsting, som var så sjukt söt att jag blev kär.
träffade även alexander, som växlade goshumör vartom lekhumör var femte minut.
mkt trevligt.

fick även julklappar av mormor, mkt uppskattat :).

imorgon är det idrott, ska se till att kliva upp i tid denna gång, så agneta inte blir flyförbannad på mig.
vore otrevligt.

plugg til geo prov också.
religionen plågar mig, men fan att det ska bli klart!

tack för mig.

Kommentarer
Postat av: malin

Våra sms är höjpunkten på dan ;)

2007-12-11 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0