tömd

jag är förbannat jävla totalt less på allt jävla skitsnack och överdrivande.
totalt tömt mig på alla krafter som en människa kan tänkas ha.
Sitta och glo som en idiot bara och säga amssa skit saker.
Ja, det som har hänt suger verkligen nå inåt helvete,
men det hjälps inte åt.
och alla personer reagerar olika, vare sig det har ADHD eller inte.
Vill man halft slå ihjäl sin pappa, FINE för mig! (kanske dock inte, men vafan)
det är väl ändå inte första gången det har hänt, så varför ska man låsa in en på psyk för?
jävla knäpphuve!

för övrigt ska jag snart åka in och möta olof, lovade han ett kärt återseende, men det lämnar jag åt sidan
för tillfället.

DET ÄR ETT SÅNT JÄVLA TJAT HELA TIDEN.
samma jävla sak, om och om igen.
jag har hört det nu, tack och adjö sucker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0