Back home!

Japp, hemma nu, eller hemma i sthlm iaf.
åker tillbaka till bollnäs imorgon, hoppas jag, om mamma skjutsar mig.
finns inga jävla tågbiljetter! det suger.

Turkey var, typ, great! :)
och det bebror inte på att 3st vela gifta sig med mig ;P.
Soligt och bra, dock suger det ju att det var fint väder här hemma,
så jag kommer inte vara den enda bruna imorgon.
nathalie är väl en jävla svart prick nu bara.

Resume av turkey;
Innåt helvete med öl blev det, jag betalade inte ett skit! hands up to mamma!
Äcklig mat, vräkte i mig sill när vi kom hem till mormor nyss, best ever.
Trånande människor överallt, alla har något att sälja, fick en smäll av en jävla fitta som försökte sälja armband.
Kärlekslustna turkar som vill ha en fru, men watta hey! jag har ju olof. Då spottade dom. HA! :D
Dancing all night med mamma, hon hittade en liten pudding, så där fick jag mig ett gott skratt morgonen därpå när hon hade ett sugmärke! Så numera har jag en ny pappa - Said :D:D
Ännu mera dancing all night.
Lite mer dancing med en galen engelskman som var helt exalterad över att england vann på fotbollen, denna gång var det bugg, tango och vals som gällde. vad fan tänkte jag, varför buggar han? men det var ju roligt iofs.
Sova i drygt 2 timmar, eftersom mamma är en morgonmänniska, darav tyckte alla att jag var en tråkmåns - men det skiter jag i.
Bränna sig som ett jävla as på stranden, tycka synd om sig själv på natten för det gör för ont att sova.
Bli lämnad ensam kvar på en bar för mamma sprang iväg hem och mådde dåligt, bli indragen i ett personalmöte där alla galna turkar skriker åt varandra i över en timme, pga av mig. HAHA!

resten får elin och malin höra 15 gånger om när jag kommer hem :).


Kommentarer
Postat av: Elin

Jatack, gärna ;)

2007-06-09 @ 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0