oj, så nytt.

Ja, jag kände pressen. det blev för mycket, som jag sa till elin igår när vi blev medlem i Meet My Messenger, jag känner mig som en gamal tant vid datorn.
Hänger inte med i utveckligen nu för tiden :).
Pappa brukar trasha mig när jag behvöer hjälp med allt tekniskt, säger att jag är den generationen som ska kunna allt med datorer etc. Men oj så fel han har!
Jag förstår ingenting.
Jag kan Lunar och MSN, yes indeed. mina meriter är på topp folks!

med det sagt, ska jag göra elin sällskap vid ett program av Scrubs.

image4

om jag får lov att säga det själv, är vi ganska charmiga på denna bild.

Kommentarer
Postat av: Elooooon

Haha, fy fan vad ugly!

2007-03-07 @ 13:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0