Utpressning

Det är inte bara detta bloggandet jag känner pressen av, o nej!
Det ska vara det där jävla körkortet också. Mm, alla ska ha det.
Jag med, även fast jag vet att jag är för kass på att köra bil för att klara av uppkörningen.
Ska iväg och köra idag, träna på fickparkering, får se hur det går.
Dra mig i kragen och gå ner tidigare för att göra sista fasen, så jag kan boka uppskrivningen också.
Jag borde verkligen börjat tidigare, I know, men watta hey jag är seg!

"The return of Olof" är imorgon, efter 3 veckor i Götet kommer han hem. YEY!
Åker med han tillbaka på fredag nästa vecka, ligga och dreggla på han hela tågresan har jag planerat.

ibland är vi bara för söta. /Jag älskar dubbelhakor/


Jag får lov och berätta om mitt kärleksbesök igår av elin, as usual utnyttjar hon sina sovmornar på mig, men jag gillar det.
Kikade lite tv, mös allmänt, tills elin bestämde sig för att bruka min AbSlider.
Det gick som det gick, sekunden efter låg hon rak lång på golvet med ett duns som pappa och siv måste ha hört ner.
Det bevisar hur vältränad Elon är :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

inge vältränad altså ;)

2007-03-08 @ 23:24:45
Postat av: Kom ihåg mig i den mörka gränden

Bullshit!

2007-03-09 @ 20:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0