anger

Oh yes indeed, blir mycket utav det nu.
och det är okey för mig.
För alla små jävlar borde få en spark i stjärten, och om det inte är från mig - vem annars ska fixa det?
världen hänger på mina axlar. HA!

På fredag drar jag och mamma iväg till turiket, känns helt rätt just nu.
ska supa som jag aldrig gjort förr..förmodligen inte dock, eftersom jag är med mamma.
och hon kommer köpa massa roliga driknar hela tiden.
Men watta hey, jag tar öl ist.

skolan är nästan klar nu, har en redovisning snart i Geografi, vilket kommer suga kuk för att jag hatar geo.
Kulturellt liv i aten, spännande yes?

och min sötaste farmor skulle sätta in pengar til mig på fredag!
Tack gode gud skulle passa in här, och se på fan det gör det!
Så nu har jag råd att åka till roskilde och dö där borta i den pissblandade leran.
bra det. kanske ska passa på att köpa en bil också, who knows.

Åter igen till alla dumma äckliga satar, fy för er.
bra ordval, yes yes. bajs på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0