förbättring

Eftersom malin är så jäkla gnällig över min S.K (!) blogg måste jag skriva mer här.
så, what's happend?
fått det äckligt jobbiga körkortet, det var på tiden.
Dom mjölkar verkligen ut en på pengar, förjävligt.

Jag lever i övrigt ett ganska tråkigt liv.
Idag skulle jag egentligen pluggat matte, svenska och samhälle.
Nationella på torsdag, men wattahey! som jag och alex sa idag - jag satsar på 3e omprovet!

Igår, eller i förgår kanske kom farfars gravsten, den är jätte fin. Ljus grå sten, med hans namnteckning.
Jag och elin var och kikade på den igår.
Ska ta och hålla ett hyllningstal till farfar på retoriken, en hemskt intressant människa.
Knepig dock, många av hans tankar skulle man säker bli lite förvirrad av :).
Läste i en av hans skrivböcker som farmor hade hittat, han hade försökt klura ut meningen med livet.
synd att han skrev i skrivstil, och MKT otydligt - försökte få ut vad det stod. men förjävels!
lite såg jag ju dock, intressant.
Så den redovisningen blir nog, eller förhoppningsvis, bra.

och imorgon kommer farmor, vi ska ta en tradition och äta lunch på krokanen :).
fun fun.

Kommentarer
Postat av: Eloon

tack! ett nytt och intressant inlägg. haha.

2007-05-09 @ 22:58:41
Postat av: Malin

allt för mej eller hur? ;P

2007-05-10 @ 20:56:30
Postat av: jacke

grattis till körkortet tant! :)

2007-06-07 @ 18:34:08
URL: http://jonssonjakob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0