avklarat ganska snyggt

skoldagen var rolig, för omväxling.
måtte varit lättroad idag för jag tyckte rasmus och anders var asroliga på redovisningen.
men det var ju bra.
kul liten timme med klassen, vilket aldrig kommer uppnås igen, om jag får säga vad jag tror.
och det får jag.

fick tanken idag att jag skulle ta hem massa skit och plugga,
och eftersom jag fick skjuts hem av pappa kunde detta inte komma lägligare.
jag tog med mig ungefär allt jag hade i skåpen, plus lite till.
fick 2 böcker av Henrik idag, som skulle hjälpa mig i mitt arbete, Jane Goodall, toppen.
sedan nån annan antik bok från 98 som inte kunde ha mer fel.

men ändå.
jag, malin och bettan skulle plugga inför nationella muntliga, gick asbra.
skrev av texten som jag ska snacka om, sen kom jag inte mkt längre.
fick iaf ett gott skratt åt malin och bettans påbörjade tal :).

imorgon, eftersom det är onsdag, kommer jag mkt troligt sova över och ulla kommer bli pist och jag åker på en asswhoping. men jag ska försöka kliva upp i tid. det vore då andra gången jag går på Stigges timme på onsdag morgonen. uppdatering om detta kommer imorgon. spännande va? hmmh.

klapp på axeln till mig som tänker läsa Goodall boken innan jag somnar, och banne mig om jag inte läser ut den. kommer aldrig bli klar med projektarbetet i tid.
YES! kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0