det står jämt still här.

jag skriver igen för att jag har tråkigt, och det finns inget annat jag kan göra för att sysselsätta mig själv.
eller nu ljög jag, men jag skriver ist.
mina högtalare har ännu en gång blivit knullade, så jag sitter här i tysthet.
med undantag från bjällorna från katternas halsband.

eftersom det var nationella idag, skulle jag vara duktig och gå och lägga mig tidigt igår så jag fick lite sömn.
det gick åt helvete kan jag säga. han dock förmodligen inte hinna till REM-sömnen, så jag vaknade 7 imorse - och hör och häpna jag klev faktiskt upp då. jag kan inte minnas sist jag klev upp kl 7 en morgon.
men det var ju bra.

jag är som vanligt konfunderad över allt, mitt undermedvetna jobbar hårt varje dag för att få min förvirrad över saker och ting. men nu har jag något som verkligen sätter igång den lilla hjärnverksamheten jag har.
hyser även lite små aggressivitet mot våran annars bra lärare, som vägrade låta oss strunta i lektionen imorgon bitti. därför har jag 1 puckad lektion imorgon, 9-10. sämst.
men då kan jag åtminstonde betala in räkningen, så vi inte får kronofogden på oss.
det vore dock spännande.

jag är kär i folkets läckerhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0