en söndags morgon

en vanlig söndag brukar börja med att jag ligger på tok för länge i sängen,
på grund av världens ånger för dagen innan.
men inte idag inte! :D
för igår var en sjukt rolig kväll, som började hemma hos malin med vin och öl.
och makaroner så klart.
Jag bettan elin och malin var samlade runt köksbordet och pratade en massa snusk :).
sedan kom rille, anna och anne.
dom drog efter ett tag, och vi satt oss framför tv och tittade på fotboll.

vi insåg att sverige skulle förlora så sjukt mkt så vi fortsatte med att prata snusk,
det är det vi gör bäst :).

tranan var inte heller en besvikelse, eller började ju lite torrt.
men tack vare bettan, som totally gjorde min kväll, fick jag lov att hoppa och sjunga av glädje :).
hah, askul.

sedan slutade kvällen helt abrupt, mindre kul.

men allt som allt, en asrolig kväll.

tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0