sådär ja

ännu en helg avslutad, och det gick ju ganska bra.
var ut igår, sjukt lite folk om jag minns rätt.
och vad vore en ute kväll utan att jag skämmer ut mig? nejustdet!
därför fick jag lov att göra det, och idag har jag fet ångest.
men så får det bli.
och kommer förbli också :).

idag kom farmor, skulle på mässa och besöka farfar en sväng.
och så är det ju fars dag, vilket betyder att jag har bakat en tårta åt han.
får hoppas att den smakar bra, men pappa kan äta allt så han blir nog nöjd.

nästa vecka, bajs, nationella. men emn, jag skiter i att göra det seriöst.
det blir bra så.

sen är det tattoo dags igen! yeee! :)

åka och vara social med minst en person.
hoppas malin ringer sen så vi kan leka och snacka skit :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0