stress

julstress råder i sthlm.
men det blev iaf en mysig helg hos mamma och carro.
hemma och drack vin och tittade på tv som vanligt :).

så, lilla tjejen som jag är, måste jag berätta om att jag satt i samma vagn som idol-hunkarna i idag.
det var som en uppenbarelse av daniel, mattias, och christoffers snygghet.
så jag och trånade efter dom.
och det var ju ganska spännande.
mamma tyckte jag skulle gå fram till daniel och visa min klänning, samt säga att jag var singel.
jag bestämde mig för att inte göra det.
det var förmodligen det smarta valet.

hämtade balklänningen, mkt nöjd med den.
så nu ska den hända här tills i juni, hoppas innerligt att inte katterna tänker äta upp den.
då jävlar.

imorgon är det dags att börja med idrotten, så jag ska upp 8 imorgon, fast jag egentligen börjar 12.40.
suger.

nu gäller det att uppdatera sig över internet.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart du är baby! ;D

2007-11-25 @ 23:00:46
URL: http://hpearsson.blogg.se
Postat av: E.

uuusch! hoppas att det gick fint på idrotten.

2007-11-26 @ 12:42:28
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0