beroende.

för att göra listan lång över mina beroende, så gör jag det.
  • snyyyyys, m-mh! skiter i att det inte älskar mig tillbaka och ger mig snus sår, i lööööve it anyway.
  • duscha, måste göras varje dag, helst mer än en gång om dagen med. hence - så skulle man tro att jag är fräsh. vi kan ju låtsas iaf? Let's!
  • skolans kaffe? ohmylord! jag ser till så damerna inte går i konkurs, tycker jag är hemskt snällt. jag borde iofs få rabatt snart. men fuck it! jag köper ändå.
  • mina KoMpIsAr, hihihihiihihi!
  • stephen king, snälla jäkla nån! han har ju skrivit en ny bok! gud har gett mig en gåva i detta liv, och tamme faan att det är den mannen. slutar han någon gång skriva, slutar jag nog att leva. så enkelt är det.
  • för tillfället, Lars Winnerbäcks nya skiva. hej-kom-och-hjälp-mig vilka bra låtar. måste lyssna på en låt minst 6 gånger om dagen, då mår jag bra.
  • inte vara ensam, så jag utnyttjar mina KoMpIsAr (hihihihi igen). och gud hjälpe om jag är ensam, så får det duga med sms. ja.
  • klaga på skolan.


Jamen dåsa, då har jag skrivit lite idag också, det känns ju bra, med tanke på att jag har ett prov som jag egentligen borde plugga till. men som vi säger där jag kommer ifrån, FUCKIT!

ututeliut på lördag, ska bli skojskojeliskoj med det, kalas hos rille.
jag och nippel har blivit anlitade som huspigor, men det är ju mitt nick här hemma, så jag antar att det funkar hos han också? why not? för rille gör man nästan vad som helst, lägg märke till NÄSTAN ;).

på tal om den stollen så har hans present förstört mig, jebus. jag är numera likgiltig inför dessa saker.
för att undvika att rille läser detta och jag skulle säga vad det är,
så får ni andra (som inte vet det redan) reda på det på söndag, när jag skriver i min bakishet.
och förmodligen skamhet.
för säg mig, min vän, nån gång jag har gått ut utan att skämma ut mig?
Äeh, det är en ond cirkel som jag har bestämt mig för att inte bryta.
det vore ju tråkigt, inget att prata om på söndagarna när vi ligger svettandes och pratar över en pizza.
det är myyyysigt. true löve.

nu är jag hungrig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0