trevligheter

denna helg har jag tillbringat med mamma och carro.
mormor klämdes även in i ett hörn.
det blev en del shopping, som tur var så jag fick göra slut på alla mina pengar.
sen chockladmässa, och hjälp vad mkt chocklad det var. mmmmmmmmm, gott ;P
mamma köpte ett par skor till mig, tack och bock.
pappa får panik snart på mina skor, men det skiter jag i!

imorgon blir det presentköpandes till elin, och info på skolan för 9orna.
ska se till så jag kommer hem så jag inte missar en enda sekund med grissom.
för det vore ju döden.
samma sak på tisdag, men då är det eva langoria man inte får missa en sekund av,

och på lördag fyller elin år! :)
nu börjar nedräkning på riktigt, lär väl fp höra det varje sekund och varje dag :).


Kommentarer
Postat av: Elin

Lätt att du kommer ;D

2007-10-15 @ 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0