andas i tomrum

I´ve been thinking, har iofs blivit mkt av det nu.
men har iaf kommit fram till en slutsats.

Jag är en jävligt trevlig person, (överdriver kanske lite, men nu menar jag mot en spec. person),
och jag är på tok för trevlig för vad den personen förtjänar.
när jag ändå är inne på vad man förtjänar, så skulle det jämna ut sig åtminstonde lite om personen rullade sig fram till sthlm i bajs och spyor.
Det är knäppt, när man ställer upp såinåthelvete för en person, när man verkligen försöker, ger så in i hell med kärlek och uppmärksamhet och stöttar och håller på och töntar sig.
så blir man behandlad som en jävla polsk hora som man inte ens känner.
Då börjar man fundera på vad som står till i hjärnan på den motstående partnern.
Hence - jag har beslutat mig för att även jag kan behandla den här personen som en äcklig polsk hora som 1000 personen har spottat och trampat på.

om jag får säga det jag tycker och tänker, och det är ju därför jag har blogg, så finns det på tok för lite uppskattning för tillfället.
personen i fråga, enligt mitt tyckte, har ett och annat att tacka mig för.
och visst som fan har jag mkt att tacka för, åtmistonde all jävla heartache, så tack så inåt helvete! vad skulle jag göra utan dig? vara lite lycklig? kanske det ja, det vore ju något att hurra över.

när vi ändå är inne på min dagliga misär, så kan ju jag prata lite om min hälsa.
som för övrigt suger i vanliga fall, men ständig äcklig jävla huvudvärk - men till råga på allt, mån tro, att jag inte kan äta och sova längre.
men tro på fan att jag kan dricka alkohol, för vem kan inte det i dessa stunder?
jag har nu, de senaste ca 3 veckorna sovit 3 timmar per dag, bra.
senaste 2 veckorna har jag ätit ett riktigt mål mat.
så sjukt jävla äckligt med mat, får kväljningar bara jag ser nå dyligt.

så tack så jävla mkt äckelface för allt,
jag står i stor skuld till dig.
och jag dig lika så.

ännu en slutsats?
Ja, det finns bara några få personer i ens omgivning som man egentligen kan lita på.
inom den kretsen har jag mina små solsken.
Pappsen; som är så sjukt jävla söt så man vet inte vad man ska ta sig till utom att kramas hur länge som helst.
elin för hon förstår och gråter med mig,
nippel för hon är precis lika hatisk som mig i denna situtationen,
bettan för att hon är så sjukt förnuftig och har jämt något smart att säga,
malin, för att hon förstår hur jag är och förklarar hur man egentligen ska göra, och för att hon jämt säger vad hon tycker - på riktigt!

dom andra kan bara skita på sig och dö när jag kommer.
tack och slut för mig.
nu ska jag ältra det här hela natten och ungefär resten av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0