what to say, what to say.

sömnlöshet suger.
gått igenom allt i mitt rum som kan tänkas gå igenom.
alla papper, gamla skolarbeten, gamla skolkataloger och gamla bilder.
mkt läckert.

bakat satan idag, jag kommer bli en utmärkt hemmafru.

på onsdag kommer farmor, alltså har jag diskat idag.
städning får vänta tills imorgon.
tänkte dock gå på tranan med hanna då, får se hur det blir med det då.
känns fortfarande lite osäkert att komma hem askalas till farmor.

på tal om askalas, världen blackout sen i lördags.
skit bra!
pappa fick bära mig upp för trappan, beslutade mig för att tillbringa natten på toagolvet - tydligen.
själv kommer jag inte ihåg något.
kanske lika bra det.

återligen vill jag bara påpeka att det är en äcklig jävla människa som jag önskar dör en hemsk död.
yes, indeed! hoppas du har tappat både tungan och båda tummarna, för det verkar jävligt svårt att göra en enkel jävla grej för dig.
too fucking late för att fixa det här nu.
bajs på hela dig, hoppas jag aldrig mer ser dig.
om jag gör det, nu iaf, skulle jag förmodligen vilja slå ihjäl dig.
lika bra att man inte ser puckot.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0