a place for you

såhär en dag som denna, dagen för inlämning av projektarbete så trodde jag faktiskt att jag skulle känna mig galet lättad över allt i skolan. dock är det ju inte så, eftersom det fortfarande är galet mycket kvar att göra. dels är det nationella i MaC som inte alls är nå lockande.
kommer suga som fan.

iaf, så.
arbetet är klart och inlämnat.
håller på med en annan uppsats för tillfället, borde hålla på med 4st egentligen. men jag orkar inte. så jag skiter i det, rebellen inom mig vaknade.

malin är inte lite nådig, heller. hon sa att hon skulle ringa och väcka mig 07.20 imorgon, jag kommer garanterat sova då! men, vafan gör man inte. kommer ändå sluta med att jag kliver upp 5 minuter innan malin kommer.
hon håller på och pratar om utlandsresan nu, knulla, vad jävla roligt det kommer bli.
en liten instickare sådär.

fortsatt sökande efter info om Rasputin, spännande må ni tro.

HEJDÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0