en bra dag i mitt emo-liv

(ta inte illa upp sveriges emosar)

ja men, må ni tro, idag tog jag efter Biker - jag skrek av lycka. hah.
kände mig jävligt glad då jag, malin och bettan var på stan och hade köpt baguette på krokanen, sjukt god mackeria där. då blir man inget annat än happyface.
vi åkte hem till bettan och satt oss ute i solen och käkade och fikade lite.
var ofantligt jävla trevligt och mysigt.

allt detta och att ulla gav mig ledigt en vecka i maj, trots att vi treor inte alls får ledigt, så vi kan åka utomlands den veckan fittan nr 1 och nr 2 vill åka. så nu fick dom som dom ville. och bra är väl det, eller? jooooda.

jag och elin åkte hem till mig, satt oss ute på balkongen och chillade som in i hell.
det var mysigt det med.
men eftersom elin lockar verkligen fram min deppighet, så kom vi fram till att trots svenska tjejer har röstats fram till nr 2 på listan över snyggaste tjejer i hela världen - så är vi inte inkluderade i den listan.
och tråkigt är väl det!

för övrigt så glänste lammköttet med sin frånvaro i skolan idag, och även det är jävligt tråkigt.
har inget att beundra på rasterna då.

men imorgon är det utgång för mig och anna, standard.
förhoppningsvis kommer bli roligt, men det är det alltid med anna. raour.


tack för solen.

(vågen till blogg.se som fungerar igen)


Kommentarer
Postat av: Rillish

Vilket land hade snyggast tjejer då? Gissar på något sydamerikanskt land jag.

2008-04-02 @ 18:58:29
Postat av: Elin

Haha, vi lär ju aldrig komma in på den listan.

2008-04-03 @ 12:42:09
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0