jobbsökande

jag satt tyst och snällt uppe på pappas jobb och letade lite jobb och gjorde lite arbeten till skolan.
(samt fixade lite med annas present)
då jag hittade ett jobb inom turism som kanske skulle kunna vara något att hänga i julgranen.
läste upp ansökan till pappa, att man ska vara utåtgående och glad etc.
då han spydigt svarade "är det något som passar in i ditt emo-liv?"
JAHA. nu har även min kära far börjat hacka på mig. ytterst kaxigt av honom iaf.
han tyckte att det var jätte roligt.

sitter hemma nu, har diskat lite och väntar på anna.
ikväll blir det öl, så det räcker och förhoppningsvis inte blir över.
undrar om någon mer ska ut ikväll?
vore ju allt för komiskt om det bara var anna och jag på tranan.
mycket troligt så är inte fallet så, men man vet ju aldrig.

imorgon blir det till att ringa sjukhuset för lite krav.
det får lov att bli skärpning på min kropp nu.
jag tippar på - hjärntumör, livmoderhalscancer och skelettcancer.
eller något liknande.

stressen av skolan är bestående, projektet dödar mig.
samt historian, geografin, samhälle, matten - eller ja, allt i skolan tar kål på mig.

bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0