le helg

HMH! helgen var jävligt bra, det må jag säga.
jag var på mitt fullaste humör igår, dock inte toffe-supa-sig-full-som-aldrig-förr-och-spy-sönder-min-mobil, men någonstans där i närheten.
mina två veckor av nykterhet gick åt helvete då vi åkte på middag i västerlima, pappa och helén bjöd på vin, öl, whiskey och cider. så doktorn kan slänga sig i väggen!
det var ruskigt trevligt borta i edsbyn, riktigt mysigt hade vi det.
god mat också, för den delen.
malin och bettis kom och hämtade oss, släppte av albin hemma sedan for vi iväg till sportbaren. träffade på malin och the crew, fick lov att gratulera virre på hans stora dag.

drack öl, sedan åkte vi hem igen. tittade på sämstaste filmen, ever! rovdjuret eller något sådant, så jävla sämst film.
somnade självklart av tråkighet, samt fullhet, blev väckt av ett otroligt givande samtal. det må jag säga, var det bästa som kunde ske just då, det tillfället. samtalet tycktes aldrig ta slut, men iaf så slutade det hela med att jag drog till lenninge. virrade runt ett bra tag innan vi hittade rätt, ashärlig tjej som körde iaf.
där var det sång, musik och en liten själ bidrog med en ofantligt vacker dans.
mycket roligt var det iaf. drack ruskigt äcklig persikovin eller något åt det hållet.
anyway, hela kvällen slutade på det mest bästa tänkbara sättet, totally.
I may add att jag har träningsvärk. OH YES!

bettis fick komma och hämta mig imorse, efter 2 timmars sömn var jag allt annat än vacker och alert.
men wtf, sånt man får ta efter en intensiv dag. jepp.

läsa lite om pedofiläcklet nu, sedan kanske man ska ta och skriva lite PA - det ska ju trots allt vara inlämnat på tisdag och jag är inte klar än. vore ju bra att skriva klart det, men orkar iofs inte.
äeh, skitsamma.

tv nu iaf. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0