le helg

och så sitter man här igen, fortfarande lite full från igår och mår allmänt slappt.
pågrund av den galet stora avsaknaden på sömn i natt så har jag inte kommit över fyllan än, och det känns väl lite si som så får jag säga.
det var tranan igår iaf, inte årets skräll kanske. var hemma hos sara innan, det var väldans trevligt.
sen efter, när jag och anna kom hem och skulle vara emo så insåg vi ju att vi vela inte vara emo. så då åkte vi med till lenninge ist. och där blev vi sittandes i köket och skulle diskutera viktiga saker, och det orkade jag inte alls med. så tänkte att jag skulle ha lite mer roligare så gick upp till H. och tro på fan att jag fick förklara big bang för han, VÄLDIGT ingående. han drog standarden "eftersom du är katolik.." då fick jag ett mindre damputbrott, han har svårt att förstå att jag inte är det. anyway, big bang var det ja. det var väl kul att prata om det? eller.
sen blev det leka av. och anna kom in och störde som fan, då fick jag lov att gå ner och dricka vin med henne. somnade runt 10 snåret, vaknade innan 12 att anna och niklas kom in, IGEN, dumungar.
iaf, och så har dagen fortsatt.

i fredags var vi till lisa och kristian och hade en mysig hemmafest, det var väldans roligt det med.
kul att vara med dom, var galet länge sedan sist. så det var uppskattat.
kristian fick ju lov att komma hem till mig och titta på film igår, myyyyyyyysigt. han fick även lov att ta massa filmer, vin och byxor av mig. det bjuder jag på.

nu är det i väntans tider, malin är på väg och ska hämta mig sen ska vi iväg på spicy och äta.
dra åt helvete vad jag ska äta majs. mun-orgasm <3
mental förberedning på att gå ut bland människor igen.
jobbigt, det å.

HEJ PÅ´LE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0