so far

vart och käkat lunch med jimmy och carro på stan nu.
ska iväg och titta på nippels modevisning, senare drar vi iväg tillvästerlima för mysmiddag med nya familjen :).
mysigt, må ni tro.
ofantligt roligt att carro och jimmy är här nu.
mkt trevligt med sällskap.

drömde om mitt projektarbete inatt, iofs har jag gjort det i ett år nu, typ, jobbigt som fan.
pressen ligger över en hela jävla tiden.
men blir jag inte klar, och blir det inte bra så tar jag livet av mig.
eller något som inte är fullt så drastiskt.
jag och malin ska fira röven av oss på tisdag iaf, baka tårta och ut och äta.
jävlar vad vi ska unna oss då efter allt jävla slit.
känns helt rätt. ganska peppad.


snart kommer malin och hämtar oss.
SE´YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0