sunk

helgen är avklarad, och skötte allt ganska snyggt faktiskt.
fredags var jag och elin iväg ner på stan och fikade med ms. krillan.
det var trevligt, hemskt länge sedan jag träffade henne.

igår var det högskoleprovet som skulle göras.
och det gick väl ungefär som förväntat.
satt några mattesnillen i salen, dock fick jag glänsa på engelskan.
känns skönt iaf att ha det gjort och avklarat nu.
lökigt som fan att sitta där hela dagen när det var finväder ute.
men sånt som man får ta.

utgång på kvällen sen, inte världens skräll kanske.
var här hemma innan och hade det mysigt med massa alkohol.
snackade så in i hell med sara, och det var jätte trevligt.
sen var det tranan, och supa sig totalt redlös. och det skötte jag helt galant!
shakade ass som aldrig förr. går ju att disskutera om det är dåligt eller jättedåligt.
sen är frågan om jag ska ha världens ångest över vad som hände sen eller inte.
har inte riktigt bestämt mig, men fördmoligen får jag fetaste ångestatacken inatt.
dock var jag med om den underligaste grejen som någonsin hänt mig, snacka inte om lite chockad jag blev heller. helt jävla galet var det. ett ord; herrejävlagud.
hah.

idag blev det pirre på piccan och film hemma hos elin.
tog hennes bil nu, ska iväg med lilltjejen på sjukhuset imorgon.

virra runt i lägenheten nu i brist på annat skoj att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0