under your trousers

malin ringde och väckte mig 10 minuter innan jag började idag.
så jag bestämde mig för att skita i den enda lektionen jag hade och sova ist.
blev inte mycket med det, för pappa kom en kvart efter med hjördis.
så jag låg och gosade med henne ist. mycket mysigt.

följde med pappa till skolan och käkade lite lunch.
gick iväg och handlade lite till middagen som jag sla göra ikväll. nothing fancy.
sen så fortsatte jag och hjödris att mysa, till oprah faktiskt.
det var valentine-special så jag satt och grina som en tok.
skönt att emelie också gjorde det.

suttit lite med projektet nu, skrivit lite faktiskt.
filade mest på hur det såg ut och så. fixade innehållsförteckning m.m.
gjorde tammefan också historiaskiten, blev dock inte bra. men jag behöver bara ett G, så det räcker.

städat och tvättat också.
elin diskade till mig igår, så det slapp jag. <3

skriva ett brev till massa doktorer nu.
jag kräver fortfarande förändring.
får se hur det går.
ringa nettan också.

HEJ!


Kommentarer
Postat av: Elin

jag såg också Oprah igår

2008-04-12 @ 12:58:55
URL: http://kokabom.blogg.se
Postat av: Anonym

HIHIHI

2008-04-12 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0