dagens events

om sisådär 5 minuter ska jag dra iväg till barnmorskan.
och nej, pappa och helén, det är inget sådant!
jag ska sätta in en P-stav. vilket är väldigt förnuftigt av mig.
absolut ingen anledning alls att sätta in den, men vafan. jag gör det ändå.

gick in på MM och köpte lite äpplen, med mina emla-plåstren synliga på armen, då tjejen i kassan tittar på mig i världens mest plågade uttryck och sa "du ska väl ändå inte sätta in en P-stav?"
jag sa att, jo, det skulle jag göra, och tack så mycket för jag är asnervös.
hon svarade mig att det gör inge ont att sätta in den, däremot att ta ut den.
så jag ska låta denna sitta inne i min arm resten av livet.
självklart blev det tjafs igen på umbo, eftersom jag har en tatuering iväg för där staven egentligen ska sitta.
början bli jävligt less på dom där damerna.
men, men.

nu ska jag gå iväg iaf.
sen ligga hemma och tycka synd om mig själv.
sedan vidare iväg till jobbet.
anna är äntligen frisk så hon och jag ska jobba ikväll!
ska bli galet skönt, faktiskt. slippa knäppisarna som hoppar in.
yeeeeh


Kommentarer
Postat av: Helén

Aj då där skrämdes du ordentligt.... Calle skulle bli en odräglig morfar och sabotera all uppfostran genom att skämma bort ungen... hahahaha



Hoppas dom e snälla mot dig nu då, annars får du komma till Västerlima så ska vi pussa och blåsa bort det onda ;))



Kram kram

2008-08-06 @ 13:16:47
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0