hämta kökskniven

nu har jag precis sagt hejdå till annsingen, och det var ett moment jag aldrig vill göra om igen.
igår när jag sa hejdå till emelie, malin och nathalie bröt jag ihop totalt!
mina småfisar som jag inte får träffa på en regular basic igen, och det suger som en jävla morsa!

kommer dock träffa anna igen på tisdag, men det är fortfarande massa dagar som går utan henne, i vanliga fall så ser man hennes söta lilla ansikte varje dag.

så spring och hämta kökskniven åt mig, för jag är det största emo som världen har skådat!



mina småälsklingar;
älskar er, BIG time! kommer sakna er som fan.
ni måste komma till mig i råcksta/vällingby och ge mig lite närhet.

det här suger..


Kommentarer
Postat av: Elin

Hallå, jag då? KOMMER DU INTE SAKNAR MIG!?

2008-08-16 @ 18:14:32
URL: http://elincaash.blogg.se/
Postat av: J-lovah!

men, ditt CP! du räknas som en av mina småälsklingar, FATTAR DU VÄL!

2008-08-19 @ 14:27:45
Postat av: Anna

AAAAAAAH. Vilket moment det var. Helt galet sorgligt. Saknar dig lite ju, fisen.

2008-08-22 @ 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0