konsten att skriva strunt

idag har jag varit med ella hela dagen, dog emot som fan att kliva upp imorse kan jag ta och meddela.
kom nyss hem, och pappa och helén var precis hit med lite av mina saker. det tackar vi så hemskt mycket för!
dock kom jag på nu att det var flera andra saker som jag glömde säga åt dom att ta med.
men, men. jag och mamma ska ju ändå upp till bollnäs på tisdag nästa vecka.
så får lov att ta med sakerna då.

igår var det iaf jox hemma hos daniel.
kajsa var dit, hon jobbar för mary kelly och visade oss massa produkter för hudvård och sånt.
det var trevligt och mysigt. daniels mamma och lillasyster var också där.
jag var lagom laddad för att träffa hans morsa för första gången, men det gick ju bra ändå.
känns som om det krockar lite, men wtf, som vi säger där jag kommer ifrån. BOLLNÄS <3

mamma håller på och bråkar på mig och ä allmänt jävla kinkig för att jag inte är hemma hela tiden,
då tänker jag som så att jag är 19 år, och om jag vill ligga hemma och kramas med daniel, så gör jag det.
så det så. inge mer snack om den saken!

som sagt så var anna, josefin och sara här och hälsade på.
det var jättetrevligt. vi var ut i onsdags och det gick som det gick.
för förstå gången var det inte jag som var fullast i sällskapet, utan jag höll mig lugn hela kvällen och var enbart lite salongsberusad - jag är fortfarande jävligt nöjd med mig själv.
somnade runt 7.30 på torsdag morgon, väcktes av tjejerna när dom skulle iväg till tåget vid 9ish, somnade sött om med jocke i sängen tills dryga hantverksarbetare kom och barkade loss hela helvete med 17 olika borrmaskiner, den ena lät värre än den andra.
somnade iaf om, tills mamma ringde och väckte mig 13.45.
det var en halft om halft detaljerad historia om hur jag sov.
så, varsågod för den, gott folk!

kom på igår kväll att jag inte hade ätit något sedan i onsdagsmorse, kändes väl lite halv dumt sådär.
så tänkte slå på stort och äta jättemycket till lunch idag, dock gick det åt helvete när ella skulle matas, så jag fick ändå inge mat.
så logiskt sätt, så har jag nu inte ätit på länge och bör göra det.
däremot är jag inge hungrig, ologiskt, men tänkte käka lite makrill eller något.
känns lite lockande sådär.

imorgon bär det iaf av till norrtälje för kräftskiva/20-årskalas.
jag är fortfarande splittrad men åker ändå för att vara social och älskvärd.
en update om helgen får jag återkomma med sedan, alltså.


till bollnäs-folket;
jag kommer hem på tisdag, och vill ha så in i hell med kärlek.
så ni vet.
jag ringer.



PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Tror nog allt jag såg dig på stan i onsdags!

2008-08-23 @ 13:23:36
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Helén å pappa

Määääännnnnn (som dom säger i bynn) Du är väl för f-n myndig!! Klart du sover hos och med vem du vill!!

Stå på dig jänta!!

Håller på dig vi!!!!

Kramizar i massor!!

2008-08-23 @ 21:04:54
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0