reason to die

  • Grissom ska sluta i CSI, the love of my life, the reason why I get up in the mornings. WHY DO YOU LEAVE ME?!
  • JD ska sluta i Scrubs. jag menar, honeypie, vad tänker du med?
  • cp-tjejen-som-inte-kan-klippa-snelugg idag, jag har nu en 3 cm kort lugg. ser ut som en 7-åring som tigger om en slickepott, eller nå.
  • det oerhört frustrerande smset jag fick i natt. jag är så förbannad så jag inte kan uttrycka det i ord.
  • jag är pank (jag har sagt det förr, men detta är ett kort jag tänker spela med tills den 13:e.)


SÅ!
med det sagt så kan vi väl gå över till annat.
har kommit på en annan grej som jag är relativt irriterad över.
jag hade tänkt att jag skulle vara arbetslös i ungefär 2 månader, leva som en ungkarl och njuta av det arbetslösa och äckliga livet. men icke sa nicke. EN dag som arbetslös.
nu ska man väl iofs inte klaga över att ha ett bra jobb och tjäna bra pengar.
men klaga är min grej, så shut up, vill du inte veta så läs inte.
jag hade planerat massa saker efter studenten som jag skulle göra.
nu måste jag vänta med det, i upp till två år. men då är jag gammal, typ äldre än gatan.
så då är det tid för mig att börja plugga igen, och mycket troligen har alla mina vänner börjat plugga - så då vill inte dom ut i världen och leka att man är ung och dum.
vilket är frustrerande.
det som är ännu mer irriterande är att jag tänker som en 36-åring.




så jävla mycket gnäll, så jag slutar skriva nu.



Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, jag hatar dig nu.. så fort jag kom hem så blev jag pissdeppig! Du smittar av dig!

2008-08-06 @ 02:27:25
URL: http://elincaash.blogg.se/
Postat av: Helén

Men vi vet ju att du egentligen är en förnuftig tjej som vet att man måste ju ha pengar för att parta och leva livet.... och då måste man ju jobba juh....



Men tänk så här..... du är ju ung så du orkar ju göra båda sakerna samtidigt... jobba och ha kul ;))



Om två år.... då är du fortfarande ung och vacker...



Kram kram från en vis kvinna, gammal som gatan men men...

2008-08-06 @ 13:21:36
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Carro

HÖRRUDU! om två är är du lika gammal som jag är nu, så käften med dig odrägliga unge! Love you ;)

2008-08-10 @ 16:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0