stormande hav

jag gillar att det är relativt bra väder idag.
jag gillar, ännu mer, att anna, you´re so fine och sara kommoer hit snart.
däremot vet jag inte hur fan vi ska sova, men det är ju ett annat problem.
myyyyyyyysigt. imorgon blir det utgång för hela och sista slanten. yey!

vad mer?
jag har lovat daniel att följa med till hans kompis landställe på lördag.
gruvar mig nå jävligt inför det. känns som om jag inte alls vill med egentligen.
men som daniel sa, jag får skylla mig själv om jag inte vill följa med - för nu har jag lovat.
han tror vi kommer ha det jätteroligt, dock känns det som om han kommer att ha det och jag kommer leva mitt misär-liv tillsammans med daniels 897 kompisar ute på landet.
sluta älta.

käka lite frulle, duscha och på med kläder.
snart ska jag och carro iväg till akalla och springa runt.
leta efter ellas skola, ska dit imorgon bitti.
är jävligt nervös för det faktiskt. iiiih

Kommentarer
Postat av: Rille

Ha det så roligt ikväll nu, hör av mig senare idag. Tror jag inte riktigt fattat att du flyttat än. Tur det inte är så långt.

2008-08-20 @ 13:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0